رونمایی از سری جدید بازی spider man

مدیر فروشگاه
7 مهر, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

استدیوی Insomniac Games به تازگی خبر از انتشار بازی ای داده است که در نوع خود یکی از بهترین ها می باشد این استدیو یک بازی ویدیویی جدید با محوریت ابرقهرمان معروف یعنی spidermanیا همان مرد عنکبوتی منتشر کرده است.
مرد عنکبوتی که برای اولین بار در اواخر قرن بیستم توسط آقای استن لی شخصیت پردازی شد و سری های زیادی ازاین بازی منتشر شده است همانند Spider-Man: Return of the Sinster Six و Spider-Man: Battle for New York که سری های اول از این بازی می باشند که با گرافیک پایین و ضعیف پا به عرصه گذاشتند.از این شخصیت در فیلم های زیادی استفاده شده و محور اصلی فیلم با داستان ابرقهرمان قرارگرفته که از سوی منتقدان نیز نظرات مثبتی دریافت کرده است.

 

بازی Spider-Man: Return of the Sinster Six

                      بازی Spider-Man: Return of the Sinster Six

 

نگاهی به بازی spider man

یکی از مهم‌ترین ویژگی های بازی Spider-Man از حیث داستانی، این است که وارد سطوح عمیق‌تری از زندگی پیتر پارکر شخصیت انسانی مرد عنکبوتی در داستان خواهیم شد. برای اولین بار در بازی های ویدیویی قرار است علاوه بر مرد عنکبوتی، در نقش پیتر پارکر هم به بازی کردن بپردازیم که بیش از هرچیزی منجر به برقراری ارتباط بیشتر گیمر با بازی می‌شود. یکی از ویژگی های بسیار مهمی که به داستان بازی افزوده شده است و در نمونه‌ی اولیه‌ی آن وجود نداشته است، حضور شخصیت مایلز مورالز در بازی است مورالز همان کسی است که در پایان ماجراهای پیتر پارکر، با تمام دوستی‌ها و رفاقت هایی که با پیتر داشت، وی را به قتل می‌رساند و خودش را تبدیل به مرد عنکبوتی جدید شهر نیویورک می‌کند که لباسش از رنگ های شرورانه‌تر مشکی و قرمز تشکیل می‌شود. از دیگر شخصیت های مهم داستانی که با مرد عنکبوتی – شاید تنها در قالب پیتر پارکر – تعامل برقرار می‌کند، باید به دکتر آزبورن اشاره داشت که در حوادث بازی Spider-Man، شهردار شهر نیویورک است و درحال راه‌اندازی دور جدید انتخابات شهرداری در آن است.شخصیت Taskmaster در بازی حضور خواهد داشت و ماموریت هایی در قالب خنثی کردن بمب را به اسپایدرمن خواهد داد .سازندگان بازی در استودیو اینسامنیاک گیمز تلاش کرده اند تا چهره ای واقعی از شهر نیویورک که داستان بازی در آن می گذرد را ارائه دهند البته نیویورکی که داستان بازی در آن جریان دارد خالی نیست و کارهای جانبی زیادی برای انجام دادن در Spider-Man وجود دارند.در حال حاضر فعالیت های جانبی همچون جمع آوری کوله پشتی ها، تسخیر پایگاه های دشمنان، متوقف کردن جرایمی که به صورت تصادفی در خیابان ها رخ می دهند، در بازی تایید شده است. گرافیک بازی نسبت به نمایشی که از گیم پلی آن در جریان کنفرانس سونی در E3 2017 مشاهده کردیم، پیشرفت چشمگیری داشته است و در نهایت نیز شاهد گرافیک به مراتب بهتری نسبت به نمایش های بازی تا به امروز خواهیم بود.

 

Spider-Man

                                     مرد عنکبوتی به دنبال جستجوی ماموریت جدید                    

 

 

کاراکترهای منفی این سری از بازی spider man

گفته می شود مستر نگاتیو و کینگ پین به عنوان دشمنان اسپایدرمن در این بازی حضور خواهند داشت. افرادی همچون شاکر، والچر و اسکورپیون نیز در این بازی حضور دارند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.