معرفی بازی Stumble Guys

پارسا فراتی
4 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

اگه از طرفدارهای بازی Fall Guys هستین، باید نمونه‌های مشابه زیادی ازش توی پلی استور دیده باشین. این بازی‌های سبک بتل رویال پر از رقابت و هیجانن و با ظاهر جذاب‌شون برای هر رنج سنی مناسبن. خود فال گایز ورژن موبایل نداره، اما بازی‌های زیادی شبیه‌ش ساخته‌ شدن که مخصوص سیستم‌عامل موبایلن. خفن‌ترین نمونه‌ش بازی Stumble Guys شرکت اسکوپلیه که با گرافیک و گیم‌پلی عالیش می‌تونه جایگزین نسخه موبایلی فال گایز باشه. فضای شلوغ و پرتحرک این بازی تا ۳۲ بازیکن آنلاین رو به صورت همزمان ساپورت می‌کنه تا تو یه بتل رویال بامزه و سرگرم‌کننده به مصاف همدیگه برن. تو این بازی می‌تونین بدویین، بیفتین، بپرین، جلو بزنین، از چالش‌ها بگذرین و نهایتاً برنده شین! پس تا آخر مقاله معرفی بازی Stumble Guys با لوجیما همراه باشین تا از گیم‌پلی، گرافیک و کنترل بازی حرف بزنیم و بیشتر با ویژگی‌های این بازی محبوب آشنا بشیم.

معرفی بازی Stumble Guys؛ تجربه بازی فال گایز روی گوشی!

اگه Fall Guys رو بازی کرده باشین پس حتماً با فضای شلوغش آشنایین. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، کامپیوتر، ایکس‌باکس و نینتندو سوئیچ تولید شده و هیچ نسخه موبایلی نداره. برای همین خیلی از شرکت‌ها اومدن و ورژن غیررسمی موبایل این بازی رو به سبک خودشون طراحی کردن. البته هیچ‌کدوم از این بازی‌ها که بهشون Clone یا نسخه کپی گفته می‌شه کیفیت بازی اصلی رو ندارن و برای همین خیلی طرفدار پیدا نمی‌کنن. اما این وسط بازی Stumble Guys با همه فرق داره و به خاطر گرافیک و طراحی جالبش بیشتر از نسخه‌های دیگه مورد توجه قرار گرفته. خوبی Stumble Guys اینه که روی گوشی‌های اندروید و آیفون قابل نصبه و هرجایی که باشین می‌تونین موبایل‌تون رو در بیارید و بازی کنین.

معرفی بازی Stumble Guys؛ تجربه بازی فال گایز روی گوشی!

Stumble Guys یه بازی مولتی‌پلیر سبک بتل رویاله که توش ۳۲ تا بازیکن باهم رقابت می‌کنن تا در آخر یکی برنده شه. این بازی سه راند متفاوت داره که هرکدوم چالش‌های خودشونو دارن و بازیکن‌ها باید یادبگیرن از پس از موانع بربیان. هدف نهایی بازی اینه که بقیه رو از دور بازی خارج کنین و خودتون آخرین بازیکن باقی‌مونده بشین. این سبک رقابتی برای دورهمی‌ها و جمع‌های دوستانه خیلی گزینه مناسبیه و پیشنهاد می‌کنیم حتماً امتحانش کنین.
البته لازمه اینو بدونین که چون پلتفرم بازی‌های Stumble Guys و Fall Guys با هم فرق داره کمی از نظر کیفیت و گرافیک متفاوتن. مخصوصاً که Fall Guys روی سیستم‌های سنگین‌تر با پردازشگرهای قوی‌تر نصب می‌شه و بازی رو روان‌تر اجرا می‌کنه. تازه، این بازی یکی از معروف‌ترین‌های حوزه خودشه و به همین راحتی نمی‌شه روی دستش بلند شد. اما Stumble Guys هم به اندازه کافی تلاشش رو کرده تا به عنوان یه بازی موبایلی عملکرد خوبی داشته باشه و بتونه کنار اسم فال گایز قرار بگیره. پس در ادامه کمی عمیق‌تر می‌شیم و این بازی پرطرفدار رو از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنیم.

گرافیک بازی Stumble Guys؛ رنگ‌های زیبا در کنار کاراکترهای جذاب!

یکی از بخش‌های قوی بازی Stumble Guys گرافیکشه. کاراکترهای بازی استامبل گایز کاملاً واضح و باکیفیت و شبیه انسان طراحی شدن و حس خوبی بهتون میدن. موانعی که توی بازی باهاشون دست‌و پنجه نرم می‌کنین هیچ باگی ندارن و با رنگ‌بندی‌های جذاب‌شون بازی رو دلنشین‌تر می‌کنن. تفاوت رنگ این موانع باعث می‌شه که تو آرنای بازی برجسته‌تر دیده شن و چالش‌ها رو فان‌تر و سرگرم‌کنند‌ه‌تر نشون بدن.

گرافیک بازی Stumble Guys؛ رنگ‌های زیبا در کنار کاراکترهای جذاب!

آواتارهای مربوط به شخصیت‌های بازی خیلی هنرمندانه ساخته شدن و به بامزه بودن بازی اضافه می‌کنن. بعضی از این کاراکترها انقدر بانمک هستن که انگار مستقیماً از تو کارتون درشون آوردن. آواتار پلیس، گلادیاتور، روبات و نمونه‌های شبیه به این توی بازی Stumble Guys زیاده و دست‌تون رو باز می‌ذاره تا شخصیت مورد علاقه خودتون رو بسازین. در کل می‌شه گفت که گرافیک این بازی به اندازه کافی تأثیرگذار هست که حداقل شانس یه بار بازی کردن رو بهش بدین!

گیم‌پلی بازی Stumble Guys؛ یک روش عالی برای تخلیه استرس!

بازی‌ Stumble Guys و مدل‌های مشابه‌ش خیلی اعتیادآورن و معمولاً طوری طراحی می‌شن که برای چندین ساعت شما رو مشغول خودشون کنن. سبک این بازی طوریه که زمان‌بندی داره و استرس شما رو تخلیه می‌کنه. به‌علاوه مجبورتون می‌کنه که توی زمان کم تصمیم‌گیری کنین و سرعت عمل‌تونو بالا می‌بره. هر دور بازی خیلی طولانی نیست و بازیکن‌ها باید توی این چند دقیقه موانع مختلفو رد کنن تا به نقطه پایانی برسن. برای همین هر راند خیلی سریع تموم می‌شه و این موضوع تحریک‌تون می‌کنه که یه دور دیگه هم بازی کنین!

گیم‌پلی بازی Stumble Guys؛ یک روش عالی برای تخلیه استرس!

همونطور که گفتیم بازی Stumble Guys برای اندروید و iOS عرضه شده و به همین دلیل مخاطب‌های خیلی زیادی داره. رابط کاربری بازی کاملاً یوزر‌فرندلیه و با طراحی‌ها و رنگ‌بندی‌های جالبش همه کاربرای بزرگ و کوچیک رو به خودش جذب می‌کنه. شما تو بازی هیچ اسلحه‌ای مثل تفنگ یا چاقو ندارین و فقط باید بدوید و بقیه رو از مسیر کنار بزنین. توی راه هم موانعی جلوتون قرار می‌گیره تا سرعت‌تون رو کم کنه، ولی باید از این موانع رد شین و از بقیه جلو بزنین. در آخر بگیم که بازی Stumble Guys امکان شخصی‌سازی کاراکترها رو هم بهتون میده. برای این کار کافیه ویدیو تماشا کنید تا به عنوان جایزه یه Skin جدید بهتون تعلق بگیره.

کنترل و صدای Stumble Guys؛ بدون لگ و تأخیر بازی کنید!

آهنگ‌هایی که توی بازی‌های دیجیتال استفاده می‌شه خیلی روی تجربه ما تأثیر داره. اگه بازی‌های معروف دنیا رو بررسی کنین می‌بینین که همه‌شون یه عالمه ترک موسیقی دارن و آهنگ‌سازای معروف روشون کار کردن. اما متأسفانه بازی‌های موبایلی چندان روی این مسئله مانور نمیدن و آهنگ‌هایی که برای بازی انتخاب می‌کنن معمولاً ساده و پیش‌پا‌افتاده‌ست. Stumble Guys هم مثل خیلی از بازی‌های موبایلی میان‌رده روی صداهاش کار نکرده. برای همین وقتی برای چند ساعت پشت سر هم بازی می‌کنین، صداهایی که اولش به نظر خیلی بامزه میومدن براتون تکراری و سرسام‌آور می‌شن. مخصوصاً صدای پس‌زمینه که تو همه چالش‌های بازی در حال پخش شدنه و استرس‌تون رو بیشتر می‌کنه. در نهایت شاید پس از چند دور بازی کردن تصمیم بگیرین صدای بازی رو میوت کنین و گوش‌هاتون رو نجات بدین.

کنترل و صدای Stumble Guys؛ بدون لگ و تأخیر بازی کنید!

مورد بعدی که خیلی توی بازی‌های موبایل مشکل درست می‌کنه، فناوری لمس بازیه. بازی‌های گوشی روی موبایل‌های هوشمند کار می‌کنن و این یعنی تاچ حرف اول رو توی بازی می‌زنه. بعضی از بازی‌ها از سیستم Haptic خوبی برخوردار نیستن و حرکت‌های کاراکتر رو جا می‌ندازن. حتماً براتون پیش اومده که موقع بازی حرکتی رو انجام می‌دین ولی اون حرکت اجرا نمی‌شه و می‌بازین! این باگ خیلی رو مخه و هیچ گیمری از بازی‌هایی که چنین مشکلی دارن خوشش نمیاد. خوشبختانه Stumble Guys هپتیک‌ها و بازخورردهای لمسی ریسپانسیو و خوبی داره و از حرکات کاربر جا نمی‌مونه. بنابراین هر کلیک و هر لمسی به خوبی و بدون تأخیر توی بازی اجرا می‌شه و بازیکن هیچ مشکلی رو حس نمی‌کنه.

دانلود و نصب بازی Stumble Guys

این بازی هم توی اپ استور و هم پلی استور به صورت رایگان در دسترسه و می‌تونین به راحتی دانلود و نصبش کنین. برای بازی کردن به دلیل سبک بتل رویال بازی نیاز به اتصال دائم به اینترنت با پینگ کم و کیفیت مناسب دارید. به‌طور کلی برای شرکت تو بازی Stumble Guys نیازی نیست هیچ پولی بدین؛ ولی برای خرید از شاپ می‌تونین از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنین و ویژگی‌های جدید بدست بیارین. البته با وضعیت پرداخت دلار توی کشور ما شاید این کار خیلی سخت باشه و ارزش دردسرش رو نداشته باشه. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به همون ورژن رایگان بازی بچسبین و اگه اسکین یا کاراکتر جدیدی نیاز داشتین با تماشای ویدیو یکی جایزه بگیرین! برای اجرای بهینه بازی نیاز به حداقل 4 گیگ رم و در حدود 512 مگابایت فضای ذخیره سازی دارید. این بازی توی گوگل پلی بیش از 100 میلیون نصب داره و از بین 5.7 میلیون نظر کاربران تونسته میانگین نمره 4.5 رو دریافت کنه که نشان از محبوبیت این بازی میده.

سخن آخر

علاوه‌بر موارد بالا بازی Stumble Guys بهتون اجازه می‌ده که کاراکترها رو شخصی‌سازی کنین و ویژگی‌های خاص مربوط به هر کاراکتر رو تغییر بدین. تازه برای اینکه بازی براتون خسته‌کننده نشه، می‌تونین نقشه و چالش‌ها رو هم عوض کنین. در کل ظاهر بامزه و المان‌های سرگرم‌کننده این بازی باعث شده که اونو به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های حوزه خودش بشناسیم. بنابراین اگه از بازی فال گایز خوشتون اومده و دلتون می‌خواد یه بازی شبیه به اون رو توی گوشی موبایل داشته باشین، Stumble Guys دقیقاً همون چیزیه که دنبالش می‌گردین.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.