بعد از دزدیده شدن گوشی هوشمند خود چه کنیم؟

مدیر فروشگاه
15 مهر, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

اگر گوشی آیفون دارید باید از طریق اپلیکیشن Find My iPhone فرایند یافتن دستگاه را طی کنید بدین صورت که با داشتن APPLE ID وارد اکانت iCLOUD خود شوید و دستگاه را در لحظه بیابید.

 

 

اپلیکیشن Find My iPhone

اپلیکیشن Find My iPhone

 

شناسایی مکان دستگاه گم شده با استفاده از یک آی دیوایس دیگر

اپلیکیشن Find My iPhone را روی یک آی دیوایس باز کرده و با استفاده از اطلاعات اپل آیدی خودتان لاگین شوید. پس از وارد شدن به اپل آی دیتان مشخصات وسیله گم شده را در صفحه ای که باز می شود خواهید دید. با تپ کردن روی دستگاه مکان جغرافیایی آن روی نقشه پیش رویتان باز خواهد شد.در پایین نقشه سه گزینه کمک کننده نیز خواهید یافت در صورتی که مدت زمان زیادی از گم شدن گوشیتان نگذشته باشد، می توانید گزینه Play Sound را انتخاب کنید تا صدای بلندی از گوشیتان بلند شود و یافتن آن در اطراف را برایتان ممکن سازد. با انتخاب گزینه Lost Mode می توانید دستگاه را با یک کد چهار رقمی قفل کنید و شماره تماسی را برای فراهم کردن راهی جهت بازگردادن آی دیوایس در لاک اسکرین آن به نمایش درآوردید. در نهایت اگر اطلاعات موجود روی دستگاه حیاتی هستند، می توانید Erase iPhone را انتخاب کنید تا از راه دور تمامی اطلاعاتی که روی دستگاهتان دارید پاک شوند.

 

پیداکردن گوشی با find my iphone

 

 

اگر گوشی اندرویدی دارید اپلیکیشن Find My Device به کمک شما می آید.می توانید از طریق این وبسایت و یا نصب این اپ دسترسی کامل به موقعیت در لحظه تلفن همراهتان داشته باشید.این اپلیکیشن از طریق GPS می توانند موقعیت تلفن شما راجستجو کنند.اگر مطمئن هستید که گوشیتان دزدیده شده حتما این اطلاعات را به پلیس بدهید.

 

Find My Device

اپلیکیشن Find My Device

شناسایی مکان دستگاه گم شده

پس از لاگین کردن با حساب کاربری گوگل و صدور مجوز جمع‌آوری اطلاعات موقعیت جغرافیایی، موقعیت دقیق گوشی شما با یک آیکون سبز کوچک روی Google map نمایش داده می‌شود.دراین سرویس  و در سمت چپ صفحه سه ابزار برای کنترل گوشی وجود دارد. ابزار پخش صدا، ابزار قفل کردن گوشی و ابزار پاکسازی گوشی. با پخش صدا می‌توان ۵ دقیقه صدای زنگ گوشی را شنید و در این بازه‌ی زمانی گوشی را پیدا کرد.

 

 

ردیابی-گوشی-با-برنامه-find-my-device

 

اما تجربه نشان می دهد که معمولا گوشی های دزدیده شده پیدا نمی شوند پس بهتر است اطلاعات گوشی خود را پاک کنید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.