جزئيات جنس بدنه و دوربین آیفون ۱۶ پرو فاش شد

پارسا فراتی
27 دی, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

در حالی که تا رونمایی و عرضه از نسل جدید سری پرچمدار اپل یعنی سری آيفون ۱۶ زمان زیادی باقی مانده است، گزارش‌ها و شایعات متعددی پیرامون گوشی‌های پرمیوم اپل منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی و جزئیات طراحی آن را فاش کرده‌اند.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی بخشی از مشخصات مربوط به جنس بدنه و سیستم دوربین مدل‌های پرو سری یعنی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس در اختیار کاربران قرار گرفته است.

DCS.jpg

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو از سنسور 1/1.14 اینچی برای دوربین اصلی و لنز تله‌فوتو پریسکوپی بهره خواهد برد. گفته می‌شود که دوربین اصلی این گوشی قادر است نور بیشتری جذب کند و سنسور تله‌فوتو نیز بزرگنمایی بهتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS اعلام کرده که پنل پشتی سری آيفون ۱۶ پرو با تغییرات مواجه خواهد شد.در این رابطه، گزارش شده که مدل‌های پرو سری آيفون ۱۶ از پنل شیشه‌ای برخوردار خواهد شد که از قالب ترکیبی از پلاستیک و شیشه ساخته شده است. این افشاگر ادعا کرده که هواوی نیز درنظر دارد از راهکار مشابهی برای پرچمدارهای خود استفاده کند.

iphone 16 pro.jpg

طبق شایعات قبلی، سری آیفون ۱۶ پرو علاوه بر دکمه اکشن از یک دکمه جدید به نام Capture نیز بهره خواهد برد که احتمالا وظیفه آغاز فیلمبرداری را برعهده خواهد داشت.به علاوه، شایعه شده که آيفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس از داینامیک آیلند کوچک‌تر، دوربین‌های بهبودیافته و نمایشگر‌های طویل‌تر برخوردار خواهند شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.