سری های جدید آیفون در پاییز ۲۰۱۸ معرفی می شوند

مدیر فروشگاه
5 مهر, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
آیفون سری XS MAX

شرکت اپل قرار است سه گوشی هوشمند جدید خود را در ماه‌های آینده سال ۲۰۱۸ معرفی کند. این کمپانی یک غافلگیری بزرگ برای طرفداران خود دارد زیرا قرار است بزرگترین آیفونی که تا به حال دیده‌ایم را به نمایش عموم بگذارد . برخی نام این سری آیفون را فبلت نامیدند چون دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی است اما اپل اعتقادی به این اسم ندارد.یکی دیگر از مدل ها که رده میانی بین دو مدل دیگر است نمایشگر ۶٫۰ اینچی دارد و پنل آن LCD است.اما دو مدل دیگر دارای پنلOLED می باشند که یک رده بالاتر ازLCD محسوب می شود.آیفون دیگر، هم‌اندازه آیفون X می باشد و نمایشگر آن ۵٫۸ است.

 

سری های جدید ایفون

 

اما سوال اینجاست که چرا شرکت اپل تصمیم به ساخت چنین مدل هایی گرفته و ایا مورد توجه کاربران قرار می گیرد یا خیر؟

جواب این است که این شرکت با توجه به نیاز های کاربران مختلف این سه مدل را طراحی نموده است.
آیفون بزرگ تر که وعده داده شده متناسب با آن دسته از مخاطبان که به فبلت علاقه دارند می باشد چرا که بزرگ ترین ایفونی است که این شرکت تابحال عرضه نموده است.آیفون ارزان قیمت تر هم در نظرگرفته شده برای آن دسته از مخاطبانی که متمول نیستند و بی شک رضایت زیادی را از جانب مخاطبان خود دریافت خواهد کرد.دسته دیگر آیفونی باب میل بیشتر افراد و استاندارد است که نه بسیار ارزان است و نه خیلی بزرگ.

آیفونی که به فبلت معروف شده

صفحه‌ نمایشی نزدیک به ۶.۵ اینچ و بدون حاشیه.این آیفون جدید برای کاربرانی که در حوزه‌هایی مثل کسب و کار هستند می تواند گزینه خوبی باشد این آیفون ۶.۵ اینچی رزولوشنی معادل ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ پیکسل دارد ,تکنولوژی تشخیص چهره  Face ID هم خواهد داشت و این آیفون در دستهD33 طبقه‌بندی شده است.این مدل XS MAXنام دارد.

آیفون میان رده

این مدل  را اپل D32 نامیده است که از پردازنده A12 بهره می‌برند ,سیستم عامل این گوشی‌ها که ظاهرا با نام iOS 12 به دست مخاطبان خواهد رسید. این نسخه جدید از سیستم عامل آیفون قابلیت‌های بروزرسانی‌شده در حوزه واقعیت افزوده، امکانات گسترده‌تر دستیار صوتی، پایش دیجیتال شاخص‌های سلامت و قابلیت استفاده از ایموجی‌های متحرک در فیس‌تایم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.این مدل به XS معروف شده است

آیفونی ارزان قیمت با کارایی بالا

اپل مشغول تولید یک مدل ارزان‌قیمت‌تر شده که سر و ظاهر درست و حسابی دارد. این آیفون نمایشگر بدون حاشیه دارد و اتفاقا از تکنولوژی تشخیص چهره هم بهره می‌برد این مدل نمایشگر LCD دارد و بنام XR معروف است.

 

 

آیفون نمایی ازXS MAX وXS

               نمایی از آیفون XS MAX وXS

 

شرکت اپل در صدد است که این سه مدل از سری های آیفون را تا اواخر پاییز ۲۰۱۸ به بازار عرضه کند و مشتریان خود را متحیر نماید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.