چگونه حافظه گوشی اندروید خود را خالی کنید؟

مدیر فروشگاه
19 مهر, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
چگونه حافظه گوشی اندروید خود را خالی کنید؟

گوشی اندرویدی شما در روزهای اول سرعت بسیار خوبی داشت و احتمالاً شما هم فکر می‌کردید که هرگز آنقدر حافظه آن را پر نمی‌کنید که عملکرد آن کند شود. نگران نباشید؛ اگر می‌خواهید گوشی را سبک کنید، در اینجا چگونگی انجام این فرایند را آموزش می دهیم.

ابتدا بررسی ظرفیت حافظه دستگاه

برای این کار به Settings یا همان تنظیمات رفته و روی Storage یا حافظه بزنید. در ابتدای صفحه ای که باز خواهد شد حافظه داخلی شما را یا همان internal storage به شما نمایش خواهد داد و در ادامه میزان حجم قابل استفاده برای microSD به شما نمایش داده خواهد شد.که می توان فایل های ناخواسته را همین جا حذف کرد کافی است روی Miscellaneous files بزنید کنید و لیست فایل هایی که قابل استفاده نیستند و سیستم با انها کاری ندارد را ببینید و حذف کنید.

 

 ابتدا بررسی ظرفیت حافظه دستگاه

 

 

حذف یا انتقال تصاویر و ویدئو ها

برخی تصاویر و ویدئوها دارای حجم زیادی هستند و فضای زیادی اشغال می کنند می توان آنهارا حذف کرد و یا به داخل کامپیوتر خود انتقال داد.

 

فایل های دریافتی در تلگرام را حدف کنیم

 

برای کنترل میزان حافظه در دسترس برای برنامه تلگرام به Setting رفته و دنبال Cache Setting بگردید، با زدن روی آن در صفحه باز شده می توانید مدت زمان نگهداری فایل های دانلود را مشخص کنید (پیشنهاد من یک هفته است، ۱ week) با تپ روی Clear Cache می توانید تمامی فایل های دانلود شده را حذف کنید در گزینه انتهایی Local Database می توانید فایل تکست مربوط به مکالمات را یا حذف و یا به صورت کلی فشرده کنید تا کمترین میزان حافظه را اشغال کند.

 

فایل های دریافتی در تلگرام را حدف کنیم

 

 

پاک کردن حافظه برنامه ها

برای اینکار به Settings یا همان تنظیمات رفته در قسمت Application manager یا همان مدیریت برنامه ها هر برنامه ای که بیشترین فضا را اشغال کرده را (طبق روشی که در بالا گفتیم) پیدا کرده و با تپ روی آن و زدن دکمه Clear Cache می توانید حجم فایل های ذخیره شده توسط برنامه های مختلف را کنترل کنید.

 

 

پاک کردن حافظه برنامه ها

 

می توان فایل هارا درون کارت حافظه ریخت

 

کارت های حافظه MicroSD در ظرفیت های مختلف موجود هستند و به آسانی می توانید با صرف مبلغ مشخص کارت حافظه جدید خریده و از بابت پر شدن حافظه خیالتان را آسوده کنید.

 

می توان فایل هارا درون کارت حافظه ریخت

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.