گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی X

مدیر فروشگاه
8 مهر, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده نخستین گوشی انعطاف پذیر دنیا در سال جاری یعنی پیش از آغاز ۲۰۱۹ رسما معرفی خواهد شد.این گوشی پنجره ای از دنیای فناوری و تکنولوژی را باز کرده است که قبلا شاهد آن نبودیم.

 

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی X

نمایشگر این گوشی منعطف

اندازه نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ در زمان تا شدن یا باز شدن آن متفاوت خواهد بود.اندازه نمایشگر ان در حالت عادی ۷٫۳ اینچ است،اما در حالت تا شدن به  ۴٫۶ اینچ می رسد اما بدیهی است که ضخامت آن دوبرابر شود.

 

ضعف نمایشگر گوشی

متاسفانه فاقد شیشه‌های محافظ خواهد بود که این باعث افزایش میزان شکنندگی صفحه می شود.سامسونگ به عنوان جایگزینی برای شیشه‌های محافظ گوریلا گلس، از فیلم پلی‌ایمید شرکت Sumitomo Chemical استفاده خواهد کرد. این ماده پلی‌ایمید با وجود ارائه برخی از ویژگی‌های شیشه‌های محافظ گوریلا گلس، همچنان منعطف باقی می‌ماند، اما میزان دوام آن به اندازه جدیدترین نسل‌های شیشه‌های گوریلا کلس نیست.

 

قیمت پیش بینی شده گوشی منعطف سامسونگ

پیش بینی می شود که قیمت این گوشی هوشمند تقریبا دوبرابر آیفون X باشد.که این قیمت واقعا فضایی است.چراکه این شرکت فقط قصد دارد تعداد محدودی از این مدل گوشی را عرضه کند پس نمی تواند همانند گوشی هایی باشد که سالانه تعداد بسیار زیادی از آن عرضه می شود.

 

 

نکته جالب

تاکنون طرح های زیادی از این مدل پیش بینی شده اما هیچ کدام دقیق نیستند و عکس ها و فیلمی که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد ماکت هستند و طرح اصلی هنوز مشخص نیست و باید تا رونمایی از این گوشی صبرکرد.

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.